همه چیز درباره قانون جذب دوره آموزش قانون جذب چیست؟ - آموزش قانون جذب

Wiki Article

همه‌ی عالم از حضور این قانون قدرتمند آگاه است و بهره می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به سلام زیبایی است. این سایت در زمینه آموزش مدیریت سالن زیبایی و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید. جلسه هشتم باور ویدیو آموزشی ویدئو

برای درک بهتر هم ارتعاش شدن و هم ارتعاش باقی ماندن، از یک مثال ساده کمک می‌گیرم: رادیو

اما به‌طورکلی از جهت توجه که بگذریم، سرعت جذب را شدت احساسات مشخص می‌کند. یعنی پیام سوم احساسات که در قسمت ۱۴ بازی آفرینش مفصل شرح دادم.

إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىٰ یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ

هیچ نیازی به کنترل کردن افکارتان ندارید. این کار خطرناک است. چون به شما آسیب میزند. شما به‌جای کنترل کردن افکارتان باید افکارتان را هدایت کنید. برای این کار باید از مفسر ششم ارتعاشی یعنی احساسات خودتان کمک بگیرید.

استاد این یکی از بی نظیر ترین ،ریشه ای ترین، عالی ترین، کامل ترین، جامع ترین و ساده ترین کتاب راز قانون آفرینش است که تاکنون دیده و خوانده ام

در مورد مراحل قانون جذب، به عرض اقیانوس ولی به عمق یکسانت، مطلب و محتوا وجود دارد! دقت کردید؟ به عمق یکسانت!!! من به تجربه متوجه شده‌ام اکثر این مطالب سطحی هستند. درصورتی‌که من و شما برای صید خواسته‌هایمان در اقیانوس زندگی باااااید عمق بگیریم.

حتماً هر روزه فعالیت در پیج سالن زیبایی خود را با توجه به الگوریتم‌های اینستاگرام داشته باشید.

پس هر کس به‌قدر ذره‌ای کار نیک کرده باشد (پاداش) آن را خواهد دید و هر کس به‌قدر ذره‌ای کار زشتی مرتکب شده آن‌هم به کیفرش خواهد رسید.

یکی دیگه از نکات مهم برای جذب مشتری در آرایشگاه این هست که مشتری خیلی دوست ندارد که منتظر بماند اگر هم می‌ماند به خاطر این است که چاره‌ی دیگری ندارد .

یک جمله از دکتر وین دایر ( روحش شاد ) سال‌ها پیش خواندم ولی اصلاً مفهوم آن را درک نکردم، ولی وقتی عمیق‌تر شدم و آمادگی پیدا کردم، همان جمله‌ای که روزی از آن ساده رد شدم، از روی من رد شد!

اگر ذهنمان را پاکسازی نکنیم، همه تلاش‌هایمان مثل ساختن خانه روی آب می‌ماند. چرا؟ خب پرواضح است. شما در باغچه‌ای که مالامال از علف هرز است، بذر بکارید. آن را آب بدهید، کود بدهید، تغذیه کنید. چه اتفاقی می‌افتد؟ علف‌های هرز همه زحمت‌های شمارا می‌بلعند! آن‌ها اجازه نمی‌دهند مواد غذایی لازم به بذر شما برسد. نتیجه نهایی؟ خبری از جوانه زدن بذر هم نیست چه برسد که میوه بدهد. پس به‌جای تلاش چشم‌بسته، باید هوشمندانه تلاش کنیم. بیشتر بخوانید

Report this wiki page